Personbil

Boka via elevcentralen eller ring vår reception.

Telefon: 08-7165504.

Första körlektionen?
Innan du börjar köra med oss så behöver du skriva in dig som elev på skolan.Efter det så får du ett lösenord som gör att du kommer in på elevcentralen.

Två tjejer i framsätet på bil
Reco logo
Glad man kör bil

Stegen till körkortet

Vad passar dig bäst?

Det beror på var i processen du befinner dig mot att ta körkort. N-trafikskola har en stor kunskapsbredd i vad vi kan hjälpa dig med. Efter önskemål skräddarsys en lösning för dig byggd på kunskap, erfarenhet och effektivitet. Hos oss kan du få hjälp att bygga upp din körning från grunden eller finslipa inför ett körprov.

Vi erbjuder utbildning på personbil med både manuellt och automatväxlad bil.

Större delen av dagens körkortsutbildningar är med manuellt växlade bilar. N-trafikskola har i dagsläget fem stycken manuellt växlade bilar av.

Varför ta körkort för automat? Många nya bilar på marknaden är automatväxlade. Vi på N-trafikskola anser att alla ska lyckas med att ta körkort, en del kan ha svårare med motoriken eller helt enkelt vill att det ska gå snabbare att nå mål. Oavsett anledning finns alternativet att ta körkort för automatväxlad bil hos oss. Vi har en Volkswagen Polo som automatväxlad bil. En grå liten bil som är väldigt lättkörd.

Behöver du genomföra riskettan eller risktvåan? Oavsett var du befinner dig på din väg mot körkortet, så kan vi på N-trafikskola hjälpa dig.